قفل لینک

ضد لینک پیشرفته گروه

ربات های تبلیغگر و تبچی ها میتوانند در صورت نبودن یک ربات محافظ، شروع به تبلیغات و فرستادن لینک های خود کنند. در این صورت حتما به یک ربات ضد لینک ، محافظ گروه پیدا خواهید کرد که بتواند به خوبی مقابله کرده و نگذارد هیچ لینکی وارد گروه شود.

رباتی که میخواهیم خدمتتان معرفی کنیم دارای قابلیت قفلهای چند حالته یعنی در صورت رعایت نشدن قوانین گروه و ارسال لینک ، کاربر با جریمه و محدودیت مواجه شود. یک حالت سختگیرانه برای گروه هایی است که تبچی های زیادی وجود دارد.

 

حالت زمانبندی ربات میتواند به کسانی کمک کند که میخواهند در ساعاتی از روز فقط ارسال لینک یا بقیه موارد را ممنوع کنند.

 

 

حذف لینک گروه با تنظیم حالت اخطار

با ارسال دستور " قفل لینک اخطار " میتوانید جریمه کاربر در صورت ارسال کردن لینک را با حالت اخطار گرفتن تنظیم کنید، در این صورت کاربر متوجه خواهد شد که با محدودیت مواجه میباشد.

همچنین میتوانید تعداد اخطارهای دریافتی برای کاربر را تعیین کنید، مثلا کاربر با دریافت بیشتر از 3 اخطار محدود شود.

 

حذف لینک با حالت اخطار

 

برای تنظیم اخطار از دستور " تنظیم اخطار تعداد " استفاده کنید، به عنوان مثال اخطار را بر روی 3 تنظیم کردیم. میتوانید هر مقداری را به ربات بدهید.

 

تنظیم تعداد اخطار

 

حذف لینک گروه با حالت سکوت یا خفه

با استفاده از حالت سکوت میتوانید تعیین کنید تا کاربر بعد از ارسال لینک جریمه شده و امکان ارسال پیام را نداشته باشد.

با ارسال دستور " قفل لینک سکوت " میتوانید سختگیرانه تر با کاربران خطاکار برخورد کنید.

حذف لینک با حالت سکوت

 

حذف لینک با حالت محدود

با ارسال دستور " قفل لینک محدود " ربات کاربرانی را که لینک ارسال کنند به طور کامل محدود کرده و هیچ گونه فعالیتی نمیتوانند در گروه داشته باشند.

 

حذف لینک با حالت محدود

 

حذف لینک با حالت مسدود

با ارسال دستور " قفل لینک مسدود " کاربر بعد از ارسال لینک اخراج شده و دیگر امکان ورود به گروه را پیدا نخواهد کرد، تنها درصورتی میتواند بازگردد که ادمین گروه از لیست مسدودین خارج کند.

 

حذف لینک با حالت اخراج

 

حذف لینک به صورت موقتی و زماندار

علاوه حالت های مختلفی که میتوانید برای جریمه کاربر در صورت ارسال لینک تنظیم کنید، امکان ایجاد زمانبندی هم وجود دارد. یعنی محدودیت اعمال شده در مدت زمان مشخص باشد. میتوانید فواصل زمانی سال ، ماه ، ساعت و دقیقه را تعیین کنید.

 

همچنین زمان میتواند در حالت مورد نظر تنظیم شود، مثلا " قفل لینک اخطار 1 روز " ، به این معنی لینک تا مدت یک روز حذف میشود و در صورت ارسال کاربر اخطار دریافت میکند. و بعد از یک روز به حالت قبل برمیگردد. 

 

حذف موقتی لینک

 

در مثال بالا میتوانید به جای روز از دقیقه ، ماه و سال هم استفاده کنید.